9.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať,
či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je
možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v CLUB FITNESS
v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Takýto Klient, ktorý potrebuje pri cvičení
asistenciu a vstupuje do Priestorov s inou osobou, je povinný o tom vopred informovať Prevádzkovateľa,
aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
9.7 Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri CLUB FITNESS alebo kdekoľvek v
areáli CLUB FITNESS spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo
tretej osobe, sú povinné túto škodu nahradiť, a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V
prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom, je Prevádzkovateľ svoj
nárok na náhradu škody oprávnený jednostranne započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby
(Kredit).
10. Protiepidemiologické opatrenia
10.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám
a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc,
dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
10.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto
opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo
obmedzenia prevádzky CLUB FITNESS alebo nákladov dezinfekcie priestorov CLUB FITNESS.
10.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve CLUB FITNESS diagnostikované nákazlivé alebo prenosné
ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy CLUB FITNESS, sú povinní
bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t.č. . +421 327 704 239. alebo e-
mailom: recepcia@tssgroup.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné
protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
11. Ďalšie zmluvné podmienky
11.1 Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke
Prevádzkovateľa. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
11.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské
práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho
Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné
známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom
príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať,
pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s
výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
11.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo
propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov
a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí, bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to
nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada, priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené
poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto
fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na
sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu
Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani
fotografovať.
12. Reklamačný poriadok
12.1 Služby:
12.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných
právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o
ochrane spotrebiteľa“).
12.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady, je Klient povinný uplatniť nároky z vád
(reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň, v
ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a
termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba
nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient
oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže