12/2021
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY
SAMOOBSLUŽNÉHO FITNESS CENTRA CLUB FITNESS
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1.1 Tieto eobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako VOP“) upravujú podmienky
poskytovania služieb spojených so zdravým životným štýlom a to najmä: posilňovňu, kardio zónu,
fitness, predaj výživových doplnkov a nápojov pre cvičiacich prostredníctvom automatu v
samoobslužnom fitness centre CLUB FITNESS na adrese Nám. Matice slovenskej 1713/8, Dubnica
n/Váhom 018 41, ktoré prevádzkuje spoločnosť TSS Group a.s. Továrenská 4201/50, 018 41 Dubnica
n/ Váhom, Slovakia, IČO: 36 323 551, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Odd.
Sa, Vl. č. 10609/R (ďalej ako „Prevádzkovateľ“).
1.2 Pri akceptácii registrácie členstva v CLUB FITNESS spôsobom uvedeným vo VOP uzatvára Klient
s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb samoobslužného fitness centra CLUB FITNESS
(ďalej ako zmluva), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi
Klientom a Prevádzkovateľom.
1.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP
a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.tss.fitness.
Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj na recepcii samoobslužného fitness centra CLUB FITNESS.
Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie
Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby
alebo predaja Tovaru.
1.4 Okrem týchto VOP upravuje podmienky poskytovania služieb samoobslužným fitness centrom
CLUB FITNESS tiež prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného zdravotníctva,
v Považskej Bystrici, a ktorý je zverejnený v priestoroch samoobslužného fitness centra CLUB FITNESS
a na webstránke www.tss.fitness. Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom
upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov samoobslužného fitness centra CLUB
FITNESS, ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na webstránke www.tss.fitness.
2. Definované pojmy
2.1 Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
- Prevádzkovateľ je spoločnosť TSS Group a.s. Továrenská 4201/50, 018 41 Dubnica n/ Váhom,
Slovakia, IČO: 36 323 551, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Odd. Sa, Vl. č.
10609/R. Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe
Prevádzkovateľa.
- Klient je fyzická osoba, ktorej registrácia členstva v CLUB FITNESS bola akceptovaná zo strany
Prevádzkovateľa a ktorá záujem využívať alebo využíva služby samoobslužného fitness centra
CLUB FITNESS.
- CLUB FITNESS je samoobslužné fitness centrum, ktoré je prevádzkou Prevádzkovateľa na adrese
Nám. Matice slovenskej 1713/8, Dubnica n/Váhom 018 41;
- Priestory znamená priestory CLUB FITNESS, v ktorých poskytuje Prevádzkovateľ služby
fitnesscentra, na adrese Nám. Matice slovenskej 1713/8, Dubnica n/Váhom 018 41, najmä teda
priestory v suteréne ( I. PP) polyfunkčnej budovy s plochou cca 230m
2
na adrese Nám. Matice
slovenskej 1713/8, Dubnica n/Váhom 018 41, vonkajšie priestory priľahlé k polyfunkčnej budove,
priestory parkoviska pred polyfunkčnou budovou a ďalšie pozemky prislúchajúce k polyfunkčnej budove
využívané Prevádzkovateľom v súvislosti s prevádzkou CLUB FITNESS;
- Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke www.tss.fitness,
je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj v priestoroch CLUB FITNESS;
- Registračný a rezervačný systém alebo tiež RR Systém je elektronický systém údajov, informácií a
technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého sa Klienti môžu registrovať ako
členovia CLUB FITNESS, rezervovať služby CLUB FITNESS, platiť za ne, získať prístupové QR kódy
na vstupy do priestorov CLUB FITNESS a vykonávanie platieb a prostredníctvom ktorého
Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje vstupy do CLUB FITNESS a využívanie Služieb zo strany
Klientov.
- Prevádzková doba je prevádzková doba CLUB FITNESS, ktorou je čas pondelok nedeľa 00.00 hod.
- 24.00 hod.;
- Služby sú služby poskytované v Priestoroch CLUB FITNESS podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými sú najmä
posilňovňa, kardio zóna, fitness, predaj výživových doplnkov a nápojov pre cvičiacich prostredníctvom
automatu.
- Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch CLUB FITNESS prostredníctvom
automatu, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky.
- Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v RR
Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke
Prevádzkovateľa alebo platobného kiosku v Priestoroch CLUB FITNESS, a s využitím tohto
predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a
Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
3.1 Vstup a využitie Priestorov CLUB FITNESS na individuálne cvičenie
3.1.1 Základná služba poskytovaná CLUB FITNESS je časovo neobmedzený vstup pre jedného Klienta
do Priestorov CLUB FITNESS za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako vstup). Táto
služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného
užívania a týmito VOP Priestory CLUB FITNESS a priestory šatne a hygienických zariadení podľa týchto
VOP.
3.1.2 Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera. Použitie prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient
je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu CLUB FITNESS a všetky
použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité radie a pomôcky dezinfikovať a
odložiť na vyhradené miesto.
3.1.3 Doba trvania jedného vstupu je neobmedzená, začína plynúť Momentom vstupu Klienta do
Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Klientovi bude pri odchode z Priestorov CLUB
FITNESS zaúčtovaný poplatok za vstup v súlade s aktuálnym Cenníkom Prevádzkovateľa. V prípade
Klienta so zakúpenou mesačnou permanentkou je Klient oprávnený vykonať do Priestorov CLUB
FITNESS iba jeden vstup denne.
3.1.4 Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov
v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny
Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na
predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient povinnosť uhradiť náklady za vstup podľa
dĺžky jeho trvania a nemá nárok na žiadnu kompenzáciu.
3.1.5 Cena za vstup sa uhrádza s použitím automatu pri východe z Priestorov CLUB FITNESS alebo
bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok chto VOP. V prípade zakúpenia mesačnej
permanentky, táto oprávňuje Klienta na vstup do CLUB FITNESS 1 x každý deň počas platnosti
mesačnej permanentky za vopred uhradený mesačný paušálny poplatok.
4. Registrácia Klienta v RR Systéme, podmienky registrácie, akceptácia registrácie, odstúpenie
od zmluvy a jej skončenie
4.1 Pre využívanie Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred registroval v
RR Systéme CLUB FITNESS prostredníctvom stránky www.tss.fitness. Registrácia je bezplatná. Pri
registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.2 Klienti, ktorí v čase vydania týchto VOP registrovaní počas platnosti predchádzajúcich VOP,
budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP vyzvaní, aby elektronicky pri vstupe
potvrdili aktuálnosť svojich údajov, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb.
4.3 Po registrácia Klienta bude Klient pozvaný na osobný pohovor do sídla Prevádzkovateľa, na základe
čoho bude po akceptácii registrácie Klienta zo strany Prevádzkovateľa Klientovi vyhotovená fotografia
tváre pre jeho identifikáciu na vstupe do Priestorov, vytvorený a sprístupnený registrovaný zákaznícky
profil Klienta a Klientovi bude vydaný QR kód, automaticky zaslaný na telefónne číslo a emailovú adresu
Klienta, ktoré boli zadané pri registrácii. okamihom akceptácie registrácie Klienta zo strany
Prevádzkovateľa vzniká medzi Klientom a Prevádzkovateľom právny vzťah, ktorý sa riadi týmito VOP.
4.4 Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta, ulica, číslo
domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu Klienta a
heslo do zákazníckeho účtu v RR Systéme, fotografiu, skúsenosti s fitnescentrami, referenciu.
V registračnom formulári tiKlient potvrdí, že viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a
oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.5 Kedykoľvek po akceptácii registrácie Klienta je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány,
platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom rozsahu
10 Eur pri použití predplatného (Kreditu)
4.7 QR kód pridelený Klientovi pri akceptácii registrácie ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného
Klienta CLUB FITNESS pri vstupe a výstupe z jeho Priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za
Služby v Priestoroch.
4.8 Na zákazníckom účte v RR Systéme má Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom služieb
výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa týchto VOP, prehľad o jeho využití.
4.9 Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím QR kódu v automate v
Priestoroch.
4.10 Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového rozhrania
je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov, a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného
nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to,
aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho
zákonníka. V mene a za Klienta mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a
registruje ho do RR Systému jeho zákonzástupca. Akceptácia registrácie Klienta mladšieho ako 16
rokov sa realizuje v sídle Prevádzkovateľa za prítomnosti zákonného zástupcu.
4.11 Skončenie právneho vzťahu, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a
zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu
Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu recepcia@tssgroup.sk alebo výpovede Klienta alebo
Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ
oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením
žiadosti Klienta o zrušenie registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a
Prevádzkovateľom skončená dohodou a zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ
Klientovi do 15 pracovných dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý
neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo ške 10 Eur na krytie nákladov
administratívy zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený
bezhotovostným prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie
registrácie, vrátenie Kreditu v hotovosti nie je možné. Právny vzťah medzi Klientom a Prevádzkovateľom
sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov
od skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu si Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatné na
Kredit ani nevyužije žiadne Služby ani počas tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť
o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.
5. Platenie za Služby
5.1 Jednorazový vstup platenie prostredníctvom automatu: Vstup do Priestorov CLUB FITNESS
je možný iba s platným QR kódom. Zaplatenie ceny vstupu realizuje Klient pred odchodom z Priestorov.
Každý zaplatený vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu CLUB FITNESS na individuálne športovanie
a tréning podľa bodu 3.1 VOP.
5.2 Predplatné na Služby (Kredit). Klient platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do
zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo v Priestoroch
CLUB FITNESS využitím platobného kiosku alebo platobného automatu a s použitím svojho QR kódu
zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 10 Eur
EUR alej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte
v RR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky.
Klientovi sa platba za Službu z Kreditu odráta pri opustení Priestorov. Platenie za jednotlivé vstupy
podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z Priestorov. Platenie za
Tovary prostredníctvom Kreditu je možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné
zistiť po prihlásení do systému na webstránke alebo v automate v Priestoroch. Všetkými týmito
spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na Služby) a inak
prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov.
5.3 Čas platnosti Kreditu: Predplatza Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien Služieb a
Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho prisania na zákaznícke konto
Klienta táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky
predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške
najmenej 10 Eur. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na platenie Služieb
alebo Tovarov počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí.
Ak nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba
predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit, ktorého
platnosť skončila, nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb ani Tovarov.
Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, Prevádzkovateľ Klientovi nevracia a uplynutím doby
platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi.
Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho
vyčerpania. V odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi
doručená pred skončením platnosti Kreditu Prevádzkovateľovi, Prevádzkovateľ oprávnený (nie ak
povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
5.4 Typy a platnosť permanentiek Prevádzkovateľ Klientom umožňuje prostredníctvom RR Systému
kúpu mesačnej permanentky alebo zvýhodneného poukazu na 10 vstupov, ktoré sa vzťahujú výhradne
na službu bežného vstupu. Permanentka aj zvýhodnený poukaz neprenosa platia výhradne pre
jedného registrovaného Klienta.
Permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov (avšak maximálne 1x denne) podľa
bodu 3 týchto VOP počas doby jedného mesiaca, teda odo dňa jej zakúpenia do dňa nasledujúceho
mesiaca, ktorý sa číselne zhoduje s dňom kúpy mesačnej permanentky.
Zvýhodnený poukaz na 10 vstupov oprávňuje Klienta na 10 vstupov za zvýhodnenú cenu. Časová
platnosť tohto poukazuje je 24 mesiacov.
5.5 Tovar a platenie za Tovar
Tovar sa priestoroch CLUB FITNESS kupuje a predáva výhradne prostredníctvom predajného
automatu. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru sú zverejnené priamo na automate, rovnako ako ceny
Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s použitím QR kódu alebo započítaním na predplatený
kredit registrovaného Klienta v RR Systéme alebo v hotovosti. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho
na poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch CLUB FITNESS. Žiadna Služba nezahŕňa
ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.
5.6 Neprenosnosť QR du, permanentky a zvýhodneného poukazu: Pridelený Klientsky QR kód
slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie inými
osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho QR kódu, permanentky
ani zvýhodneného poukazu inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie Služby
osobe, ktorá použila Klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky QR kód Klienta, ktorý
má permanentku alebo zvýhodnený poukaz podľa bodu 5.4 využíva iná osoba ako registrovaný Klient,
je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávnené
prenesenie QR Kódu, a to vo výške 50 EUR za každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako Klient.
Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený Kredit Klienta a v prípade,
že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5
dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné zneužitie QR Kódu je Klient povinný
bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, kto QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
6.1 Súčasťou RR Systému je aj prístupový systém, v ktorom riadené vstupy do Priestorov CLUB
FITNESS. Vstup do priestorov CLUB FITNESS a výstup z nich je kontrolova prostredníctvom
elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s použitím QR kódu. Pri
priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému Prevádzkovateľa a informácie o
podmienkach vstupu.
6.2 Vstupné dvere do priestorov CLUB FITNESS sa otvoria pri naskenovaní QR kódu návštevníka a
rovnaký QR kód použije vštevník aj na otvorenie dverí pri opustení priestorov a vykonaní platby za
vstup a využité Služby. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov.
6.3 Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo
zneužitím. Jeden QR kód oprávňuje na vstup do CLUB FITNESS iba jednu osobu. V prípade, že jeden
QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP), elektronické
zariadenie pri vstupe do Priestorov spustí zvuko stražný signál. Zároveň je v takomto
prípade registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 50 EUR za každú
osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód alebo ich s použitím jeho QR kódu opustila.
7. Prevádzkový čas CLUB FITNESS
7.1 Využitie Služieb a nákup Tovarov v CLUB FITNESS je možné počas Prevádzkového času CLUB
FITNESS, ktorý je pondelok nedeľa 0:00 24.00
7.2 Pracovníci CLUB FITNESS, nie prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase nepretržite, nakoľko
ide o samoobslužné fitness centrum.
7.3 Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ právo prerušiť alebo obmedziť
poskytovanie služieb CLUB FITNESS na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov, napr. pri
nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom
prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky.
7.4 Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas
prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku CLUB FITNESS z dôvodov, kedy je jeho prevádzka
neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy,
iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a
opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle
Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom
prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za zakúpenú mesačnú permanentku.
8. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
8.1 Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nevyhodnocuje
vhodnosť individuálneho cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient
povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku
cvičenia.
8.2 Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
mal by pred cvičením prekonzultov svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania,
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne
cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
8.3 Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukonč poskytovanie Služby Klientovi,
ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho
zdravie alebo zdravie iných Klientov, a to bez náhrady poplatku za Službu, ak Službu začal
poskytovať.
9. Základné podmienky správania v CLUB FITNESS
9.1 Podrobné podmienky správania sa v prevádzke CLUB FITNESS určuje prevádzkový poriadok a
tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade
rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť prevádzkový poriadok.
9.2 Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP,
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického
nedostatku informovať prítomného pracovníka CLUB FITNESS alebo nedostatok hlásiť
Prevádzkovateľovi telefonicky/mailom,
dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku CLUB
FITNESS,
neodkladne informovať prítomného pracovníka CLUB FITNESS v prípade náhleho zhoršenia
zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby alebo túto
skutočnosť hlásiť Prevádzkovateľovi telefonicky/mailom. Tým nie je dotknutá povinnosť Klienta
poskytnúť prvú pomoc a zabezpečiť odborné poskytnutie prvej pomoci zo strany záchranných
zložiek,
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v CLUB FITNESS a nepoškodzovať priestory a
majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch,
po ukončení individuálneho cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to určené, nevynášať
náradie z Priestorov,
vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným
prostriedkom na to určeným.
9.3 Zákazy: V Priestoroch CLUB FITNESS a na pozemkoch prislúchajúcich k budove, v ktorej je CLUB
FITNESS, je zakáza
fajčiť,
fotografovať alebo filmovať priestory a osoby v CLUB FITNESS,
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov,
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie,
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe,
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov,
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane,
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá Prevádzkovateľa.
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy, je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do CLUB FITNESS
alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je povinný za rezervované alebo
uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
9.4 Zákaz vstupu: Do priestorov CLUB FITNESS majú zakázaný vstup
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
osoby so zvieratami, alebo zvieratá,
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie,
osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú
povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po
návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o
negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu, je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho
Priestorov, pričom nie je povinný za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani
vrátiť cenu Služieb.
9.5 Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a čistú
obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v interiéri.
9.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo obliekať,
či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je
možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v CLUB FITNESS
v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Takýto Klient, ktorý potrebuje pri cvičení
asistenciu a vstupuje do Priestorov s inou osobou, je povinný o tom vopred informovať Prevádzkovateľa,
aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
9.7 Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri CLUB FITNESS alebo kdekoľvek v
areáli CLUB FITNESS spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo
tretej osobe, povinné túto škodu nahradiť, a to do 3 dní od zvy na úhradu a vyčíslenia škody. V
prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom, je Prevádzkovateľ svoj
nárok na náhradu škody oprávnený jednostranne započítať na jeho nevyčerpané predplatné za Služby
(Kredit).
10. Protiepidemiologické opatrenia
10.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám
a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc,
dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
10.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto
opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo
obmedzenia prevádzky CLUB FITNESS alebo nákladov dezinfekcie priestorov CLUB FITNESS.
10.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve CLUB FITNESS diagnostikované nákazlivé alebo prenosné
ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali v čase návštevy CLUB FITNESS, povinní
bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t.č. . +421 327 704 239. alebo e-
mailom: recepcia@tssgroup.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné
protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
11. Ďalšie zmluvné podmienky
11.1 Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke
Prevádzkovateľa. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatoč
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
11.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské
práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho
Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné
známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach majetkom
príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať,
pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s
nimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
11.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo
propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov
a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí, bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to
nie je možné a pokio to Klient požiada, priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené
poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto
fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na
sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu
Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani
fotografovať.
12. Reklamačný poriadok
12.1 Služby:
12.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných
právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov (ďalej ako OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene kona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako Zákon o
ochrane spotrebiteľa“).
12.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady, je Klient povin uplatniť nároky z vád
(reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v d, v
ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a
termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba
nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient
oprávnený uplatniť vadu do 30 dod poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže
Klient uplatnemailom na adrese recepcia@tssgroup.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej
zásielky na adresu Prevádzkovateľa. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
12.2 Tovar:
12.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl. 10a Zákona o
ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.
12.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru
alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí
Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru
v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
12.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť emailom na adrese recepcia@tssgroup.sk
alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu Prevádzkovateľa.
12.2.4 Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke (,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej byť tovar
spotrebovaný, pokiaľ zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a
potravina nebola otvorená, s nimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi
predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy u týchto robkov je
Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ
Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa
použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri veciach
podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je mož vec
použiť,
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína plynúť
od okamihu prevzatia tovaru Klientom,
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby,
platí doba z nich najdlhšia.
12.2.5 Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý
vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovtakú zmenu
Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho
používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný
Klient, a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí 24 hodín od
jeho zakúpenia.
12.3 Údaje poskytované pri reklamácii:
12.3.1 Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient povinný
pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady
Tovaru, je povinný vadný Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla
Prevádzkovateľa a vtedy je reklamácia uplatnená doručením Tovaru, čo v zázname o
reklamácii vyplní Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený,
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a emailová
adresa,
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby,
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade, že je cena vyúčtovaná
faktúrou, číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dôvody reklamácie a popísané reklamovavady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý
reklamujúci požaduje,
podpis reklamujúceho Klienta.
12.3.2 V prípade, ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní
reklamujúci Klient ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení
reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
12.4 Riešenie reklamácie
12.4.1 Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej
uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
12.4.2 Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3
pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu
výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie.
12.4.3 Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený
a) požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby ,poskytnutie chýbajúcej Služby,
alebo
b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné,
alebo
c) požadovať primeranú zľavu z ceny Služby,
alebo
d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
12.4.4 Nároky pri vadách Tovaru:
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, Klient
právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom
k povahe vady neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale pokiaľ
sa vada ka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu vadnej časti, a ak to nie je
možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej časti má Klient i v prípade odstrániteľnej vady,
pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet
vád. V takom prípade Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolnos
vrátená kúpna cena Tovaru.
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád,
na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od Prevádzkovateľa požadovať primeranú
zľavu. Klient má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať
novú vec bez vád, vymenjej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ
nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo
značné problémy.
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou
čiastkou a čiastkou po ave vo výške zľavy vyplatený Klientovi na mieste uplatnenia reklamácie
v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom nedohodne inak.
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade
Prevádzkovateľa. Ak žiada Klient výmenu vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie
kúpnej ceny, musí predložiť reklamovatovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom,
ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na tovar
akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré
vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými
okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola stanovená
nižšia cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania alebo
opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Klientom.
12.4.5 Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia
reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť
Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie
reklamácie zašle Prevádzkovateľ Klientovi formou e-mailu alebo prostredníctvom poštovej zásielky
vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane služby.
12.4.6 Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami
OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
12.4.7 V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v mci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania a nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa
domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou
o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo
na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať
návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z.
o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako
Zákon o ARS“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s
Prevádzkovateľom je
Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese
Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový
priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk
alebo
iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho
riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam
oprávnených subjektov je dostup na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-
alternativneho-rieseniaspotrebitelskych-sporov/146987s, pričom Klient právo voľby, na
ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na
súd tým nie je dotknutá. Klient môže na podanie vrhu na alternatívne riešenie svojho
spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá je dostupná na
webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
12.4.8 Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o
ARS obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický
kontakt, ak ich má,
presné označenie Prevádzkovateľa,
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ
domáha,
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu a
informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho
riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá
dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa §
20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.
12.4.9 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na
podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na
stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva ( a každého subjektu alternatívneho riešenia
sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti
uvedené v návrhu.
12.4.10 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a
plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a
Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou
zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovúhradu poplatku za začatie
alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
13. Osobné údaje
13.1 Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré uvedené
v Informácii o spracúva osobných údajov CLUB FITNESS www.tss.fitness a s ktorými sa Klient
oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj v Priestoroch CLUB FITNESS.
13.2 Klienti berú na vedomie, že Priestory CLUB FITNESS, najmä priestory vstupu, platobný a predajný
automat, recepcia, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom na účely
bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov,
uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti
o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov.
13.3 Otázky Prevádzkovateľovi, kajúce sa spracúvania osobných údajov, mu žete adresovať na
adresu Továrenská 4201/50, Dubnica nad Váhom, 018 41 alebo v elektronickej podobe na e-mail
adresu: recepcia@tssgroup.sk
14. Orgány dohľadu
14.1 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb
samoobslužného fitness centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Považskej Bystrici
14.2 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa
vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
14.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad
na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
15. Záverečné ustanovenia
1e5.1 Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým
Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
v znení neskorších predpisov.
15.2 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu
zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov CLUB FITNESS.
15.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.1.2022.
V Dubnici nad Váhom, dňa 31.12.2021.
Príloha 1
Cenník služieb
Ročná permanentka - 500 €
10 vstupová permanentka – 50 €
Mesačná permanentka – 50 €
Príloha 2
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti TSS Group a.s. Továrenská 4201/50, 018 41 Dubnica n/ Váhom, Slovakia, IČO: 36
323 551, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Odd. Sa, Vl. č. 10609/R
Oznamujem
že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb CLUB FITNESS uzavretej na diaľku
- Dátum registrácie:
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
.............................................
Dátum ..............